Όροι Χρήσης

Το ηλεκτρονικό κατάστημα TRESOR είναι ένα κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω διαδικτύου που δημιούργησε η Ψαρρά Βασιλική , το οποίο εδρεύει στα Χανιά επί της οδού Ποτιέ 40, με ΑΦΜ 133883531 ΔΟΥ Χανίων.

Η ιστοσελίδα του καταστήματος «TRESOR» έχει ως στόχο την πληροφόρηση των καταναλωτών για τα προϊόντα της, δίνοντας σε αυτούς τη δυνατότητα πραγματοποιήσουν την παραγγελία τους ηλεκτρονικά.

Η πρόσβαση σε αυτή και η χρήση της υπόκειται στους ακόλουθους όρους και κανόνες, οι οποίοι υπερισχύουν κάθε αντίθετης ρητής ή σιωπηρής συμφωνίας μεταξύ του καταστήματος «TRESOR» και των χρηστών-επισκεπτών της.

Το κατάστημα λαμβάνει κάθε προσήκον μέτρο έτσι ώστε τα στοιχεία και οι πληροφορίες που εμπεριέχονται στην ιστοσελίδα του να είναι πλήρη, ακριβή και αξιόπιστα. Το κατάστημα δεν εγγυάται την ορθότητα, πληρότητα, ακρίβεια και αξιοπιστία των ως άνω πληροφοριών και δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για οποιαδήποτε ζημία οφειλόμενη στον εσφαλμένο και ανακριβή χαρακτήρα τους. Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί την ιστοσελίδα του, να προσθέτει, τροποποιεί και αφαιρεί οποιοδήποτε στοιχείο και πληροφορία που περιλαμβάνεται σε αυτήν χωρίς προειδοποίηση. Διατηρεί ακόμα το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες όρους ανά πάσα στιγμή. Η από μέρους σας πρόσβαση στην ιστοσελίδα του καταστήματος επιβεβαιώνει ότι έχετε κατανοήσει τους όρους του παρόντος και συμφωνείται απόλυτα με αυτούς. Για κάθε διαφορά που απορρέει από τη χρήση των υπηρεσιών του παρόντος ανάμεσα στο χρήστη και στο κατάστημα εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια Χανίων.

Περαιτέρω μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του καταναλωτή», στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.synigoroskatanaloti.gr/ ή στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: http://ec.europa.eu/consumers/odr

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Η σύναψη έγκυρης παραγγελίας είναι δυνατή εφόσον ο καταναλωτής είναι δικαιοπρακτικά ικανός σύμφωνα με τον ελληνικό ΑΚ, ήτοι εφόσον έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του και δεν τελεί υπό δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης.
Η σύναψη παραγγελίας πραγματοποιείται :

Α) Μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας ακολουθώντας τα εξής βήματα:
Ο καταναλωτής εγγράφεται στην ιστοσελίδα του καταστήματος συμπληρώνοντας στην αντίστοιχη φόρμα το ονοματεπώνυμό του και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου ενώ ορίζει και τον προσωπικό του κωδικό πρόσβασης στην ιστοσελίδα. Εν συνεχεία θα λάβει από το κατάστημα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της εγγραφής του.

Προκειμένου να πραγματοποιήσει παραγγελία συμπληρώνει στην αντίστοιχη φόρμα τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης.

Η ολοκλήρωση της παραγγελίας πραγματοποιείται με την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων Χρήσης και την Οριστική Υποβολή αυτής.

Μέχρι το σημείο της Οριστικής Υποβολής, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την προς ολοκλήρωση παραγγελία του οποιαδήποτε στιγμή. Από την στιγμή της Οριστικής Υποβολής και μετά, η ακύρωση πραγματοποιείται σε συνεννόηση του πελάτη με το κατάστημα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση tresor.kosmima@gmail.com με ένδειξη «Ακύρωση Παραγγελίας» και τον κωδικό αυτής, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μετά την αποστολή της φόρμας παραγγελίας ο καταναλωτής λαμβάνει αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει ή/και να εκτυπώσει στο οποίο περιλαμβάνονται :

  • η πλήρης επωνυμία και η διεύθυνση του καταστήματος.
  • τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού.
  • την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή.
  • τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης.
  • τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής.
  • το δικαίωμα υπαναχώρησης, και ειδικότερα τους όρους και τον τρόπο άσκησης του δικαιώματος, και σε χωριστό έντυπο υπόδειγμα της δήλωσης υπαναχώρησης.
  • πληροφορίες σχετικά με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εγγυήσεις.
  • τον κωδικό της παραγγελίας με τον οποίο μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της παραγγελίας του.

Β) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση tresor.kosmima@gmail.com
είτε ακολουθώντας τη σχετική εφαρμογή της ιστοσελίδας στην επιλογή επικοινωνία, όπου συμπληρώνετε την αντίστοιχη φόρμα. Ο εν λόγω τρόπος συνίσταται σε περίπτωση παραγγελίας εξατομικευμένου είδους, που προϋποθέτει είτε τροποποίηση είτε ειδική κατασκευή από μέρους του καταστήματος (π.χ. βέρες ή τροποποίηση δαχτυλιδιού σε συγκεκριμένο νούμερο). Σε συνέχεια του μηνύματός σας θα επικοινωνήσουμε προσωπικά μαζί σας μέσω κάθε πρόσφορου τρόπου προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη και ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος ¨TRESOR¨. Ο διακριτικός τίτλος, το εμπορικό σήμα και το όνομα του χώρου, στον οποίο είναι αναρτημένος ο διαδικτυακός τόπος αποτελούν περιουσιακό αγαθό του καταστήματος, Κάθε πληροφορία, κείμενο, γραφικό, σχέδιο, λογισμικό και πρωτότυπο φωτογραφικό υλικό, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού και ευρωπαϊκού δικαίου. Απαγορεύεται κάθε πράξη αναπαραγωγής, διανομής, τροποποίησης ή χρήσης τους για εμπορικό σκοπό χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια του καταστήματος ¨TRESOR¨.

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης.
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του

α) επισκευή του προϊόντος

β) αντικατάστασή του

γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον:

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
  • Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2821008260 ή στο email tresor.kosmima@gmail.com, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία.
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.

Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον:

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως βέρες, ή μετατροπές ( όπως μέγεθος δαχτυλιδιών ή τροποποίηση δαχτυλιδιού σε συγκεκριμένο νούμερο, αλυσίδων, χάραγμα ονομάτων, ημερομηνιών ) ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  • Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος «TRESOR» και οι ετικέτες του προϊόντος.
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς.
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
  • Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση tresor.kosmima@gmail.com με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.

Το κατάστημα «TRESOR» δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα «TRESOR» έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.

Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης της παραγγελίας τα χρήματα θα επιστρέφονται ανάλογα με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και πραγματοποιήθηκε η πληρωμή.

Ειδικότερα οι συναλλαγές με χρήση πιστωτικής θα ακυρώνονται ενώ στην περίπτωση αντικαταβολής θα γίνεται κατάθεση των χρημάτων στο λογαριασμό που θα μας υποδεικνύει ο πελάτης.